TRASLLAT

ens hem hagut de traslladar. Aneu a: http://grupmestresosona.blogspot.com/

dimecres, 27 de maig del 2009

Conferències i taula rodona

El dimecres 1 de juliol tindrem la conferència APORTACIONS DE LA NOVA LLEI
D'EDUCACIÓ DE CATALUNYA PER A LA RENOVACIÓ DE L'ESCOLA. a càrrec de: Màrius Martínez. Professor i ExDegà de la Fac. d'Educació de la UAB. President de les comissions de la LEC del Consell Escolar de Catalunya. (de 9 a 10.30)

El dijous 2 de juliol la conferència, s'anomena: NOVES REFERÈNCIES PER A REPENSAR
L'EDUCACIÓ. Pere Darder. Pedagog, President del Consell Escolar de Catalunya. (de 9 a 10:30)

El divendres 3 de juliol taula rodona: RECULL DE LES APORTACIONS MÉS RELLEVANTS DE LES DIFERENTS ACTIVITATS DE L'ESCOLA D'ESTIU I REFLEXIONS PER APLICAR A L'ESCOLA.
· Ricard Aymerich, President de la Federació
de Moviments de renovació Pedagògica.
· Representants dels 4 tallers realitzats.

CLOENDA DE L'ESCOLA D'ESTIU: Performance lúdico festiva.
(de 12:30 a 14:00)


2 comentaris:

  1. Hola a tothom,
    sóc mestra d'educació especial de l'escola d'Olesa de Bonesvalls (Alt Penedès). Estic molt interessada en assistir a l'escola d'estiu perquè m'interessen molt les conferències i els tallers que feu. Hi ha un petit problema, però, heu tancat el taller de programar per competències (de 13 a 14h)i el que queda a mi no em farà pas servei. He pensat si hi ha la possibilitat que no el fes o que em pogués inscriure a l'altre.
    Moltes gràcies.
    Per cert, em dic Yashmine. Em podrieu enviar una resposta al meu mail?? ashmyne@hotmail.com.

    ResponElimina
  2. Bona tarda, em vull inscriure a l'escola d'estiu i l'accés no està permès, moltes gràcies Roser Solà Vila, la meva adressa és roser.solavila@gmail.com. moltes gràcies

    ResponElimina